תאטרון

שיחקתי במאות הצגות לילדים ולמבוגרים ולכל המשפחה. מחזות זמר כמו" מלך לב אדום ב  "עליסה בארץ הפלאות" בבימוי והפקת מנחם גולן ז"ל; את יובב החתול סתום העין "פינוקיו" (בנדה הפקות); "תפו ופוזה" סיפורו הנפלא של ס. יזהר בהפקת תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער; "זורבה היווני" של מנחם גולן, ואחד מהתרנגולים החדשים ב"תרנגולים 2000", שהיה בעצם שיחזור לפסטיבל ישראל 1998 של להקת התרנולים המיתולוגית, בבימויה של נעמי פולני האגדית.

אני שחקן פעיל, עדין. שחקן הבית של תיאטרון הילדים של הבמאי והיוצר רונן גולדפארב  "התיאטרון שלנו". משחק בהצגות "דירה להשכיר", "חלומות של חתולים", "בנצי הפיל" והצגות אחרות בתיאטרון הנפלא הזה שחרט על דיגלו להעביר לילדים את המסר ש"איכות זאת לא מילה גסה".

מעבר להופעות שהופעתי בטלוויזיה בתוכניות אירוח שונות, בהן גם השתתפתי כזמר/ שחקן וגם אירחתי אומנים, אני מביים ומדבב סדרות וסרטים מצוירים.

בגיל 13, דיבבתי בסדרה "הלב" בבימויה של שפרירה זכאי. אמנם תפקידים שונים כמו חבר של מארקו או הילדים של תיאטרון הבובות הנודד, מה שפתח לי את הדלת לעולם שלם של חוויה מדהימה. בהמשך דיבבתי סדרות רבות אחרות, בין היתר "הבילבילים" של הטלוויזיה החינוכית, "פוקימון", "דיג'ימון", "סימסלה גרים" וגם סדרות למבוגרים יותר כמו "אדמה חרוכה" ואחרים.


אתר התיאטרון שלנו

ירון חי מנשה - אתר אישים